Νέα Υόρκη: Αφαιρούνται θέσεις από τα τρένα για λόγους...χώρου
Στην αφαίρεση καθισμάτων στα βαγόνια των τρένων του μετρό της Νέας Υόρκης προχωράει η διαχειρίστρια εταιρεία ΜΤΑ, προκειμένου να αυξήσει την χωρητικότητα στους συρμούς.
- Written by C.Athanasatos