Έλληνες φίλαθλοι: "Κακή η οργάνωση στην Βραζιλία"
Τις εντυπώσεις τους για το Μουντιάλ της Βραζιλίας μοιράστηκαν με το newgreektv.com πέντε Έλληνες φίλαθλοι που ταξίδεψαν στην "χώρα του καφέ" για τον αγώνα της Εθνικής Ελλάδος με την Κολομβία και πέρασαν από τη Νέα Υόρκη κατά την επιστροφή τους..
- Written by C.Athanasatos