Log in
A+ A A-

Αιματηρό τέλος της ομηρίας στο Σίδνεϋ

Με μια κινηματογραφική επιχείρηση και καταιγισμό πυροβολισμών, οι οποίες, σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, ενδεχομένως να οδήγησαν στην εξουδετέρωση του δράστη, τερματίστηκε πριν από λίγο η ομηρία των 15 ατόμων σε κεντρική καφετέρια του Σίδνεϋ.

Συνεχίζεται η ομηρία στο Σίδνεϊ

Υπό τη σκιά μιας μαύρης σημαίας, η πολιορκία που διαδραματίζεται σε καφέ του Σίδνεϊ εκτοξεύτηκε από μεμονωμένο περιστατικό ομηρίας, σε ένα διεθνές γεγονός τρομοκρατίας – από εκείνα για τα οποία προετοιμαζόταν η Αυστραλίας εδώ και καιρό μέσα σε ένα αυξανόμενο κύμα Ισλαμικού εξτρεμισμού.

Subscribe to this RSS feed